L'Ajuntament de Barcelona fa un nou pas en l'adequació dels sistemes d'informació i de la seva pròpia organització.
La nova Ordenança promociona l'ús de les tecnologies de la informació i la comunicació i facilita als ciutadans la relació amb l'Administració municipal.
Els tràmits més demanats són:
· Permisos d'obres
· Autoliquidació de l'impost de plusvàlua
· Recursos de tributs i multes
· Permisos per a inici d'activitat o d'instal.lació
· Domiciliació bancària de tributs
· Alta o canvi de padró
· Volant de residència
· Volant de convivència
· Certificat de pagament de tributs
· Punt d'informació cartogràfica
domingo, 22 de abril de 2007
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
1 comentario:
Hola Marta,
Sí, realment la e-administracio s'està posant les piles, ja era hora, tanmateix en aquesta línia que comentes de tràmits electrònics per al ciutadà, s'està dissenyant un projecte de Llei que permetrà connectar-se amb l’administració amb programari lliure, possiblement faci un post explicant-ho. A reveure!
Publicar un comentario